Θέλετε να δείτε ένα μαγικό;
Σκεφτείτε μια απορία που έχετε και η απάντηση θα σας εμφανιστεί εδώ!

Μπορείτε να περιηγηθείτε τις  διάφορες κατηγορίες  μας (Ταπετσαρίες, είδη δωματίου, μόδα κλ). Όταν έχετε πλέον βρει τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, επιλέγετε το μέγεθος και πατάτε  “Προσθήκη στο καλάθι”. Αφού προσθέσετε όλα όσα χρειάζεστε, κάντε κλικ στην επιλογή “Καλάθι αγορών” στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Εκεί, μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Εάν θέλετε να κάνετε κάποιες αλλαγές, μπορείτε εύκολα να αλλάξετε την ποσότητα ή να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας. Τέλος, ολοκληρώστε την παραγγελία σας πατώντας στο “Ολοκλήρωση Αγοράς” και ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνονται.

Υπάρχει ένας σύνδεσμος με το διάγραμμα μεγέθους μας για κάθε προϊόν, κάθε μέγεθος αντιπροσωπεύει μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα. Μπορείτε να αναζητήσετε προϊόντα ανάλογα με την ηλικία του παιδιού σας.

Γι΄αυτό είμαστε εμείς εδώ, για να σας βοηθήσουμε! Κάθε ταπετσαρία έχει έναν σύνδεσμο με έναν μετατροπέα για να σας βοηθήσει να υπολογίσετε την ταπετσαρία σας σε τετραγωνικά μέτρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις του τοίχου σας. Απλά εισάγετε το πλάτος και το ύψος του τοίχου σας και ο μετατροπέας θα σας βγάλει πόσα τετραγωνικά μέτρα θα χρειαστεί να παραγγείλετε.

Σε μια ολοκληρωμένη παραγγελία δεν μπορούν να προστεθούν περισσότερα προϊόντα. Αλλά μην ανησυχείτε! Μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε μια νέα παραγγελία!

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει, το οποίο θα επιβεβαιώνει οτι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί σωστά και βρίσκεται υπό επεξεργασία. Εάν δε δείτε το συγκεκριμένο e-mail, ελέγξτε επίσης το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ( αυτά τα spam mails είναι αυτοποιημένα και ανάλογα με το πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να ανακατευθυνθούν εσφαλμένα). Μόλις μετακινήσετε το e-mail από το φάκελο spam στα εισερχόμενά σας, στην επόμενη παραγγελία σας θα δείτε τα e-mail μας κανονικά στα εισερχόμενά σας.

Και βέβαια υπάρχει. Το “unboxing” είναι η μισή χαρά του δώρου, έτσι δεν είναι; Πάρτε την κάμερα σας και ετοιμαστείτε, γιατί κάποιος θα είναι πολύ ευτυχισμένος.

Τσάντες δωρεάν
Κουτιά με επιπλέον κόστος… ανα κουτί

Στο καλάθι αγορών σας θα δείτε την επιλογή δώρου. Απλά επιλέξτε το κουτί και ο παραλήπτης θα παραλάβει την παραγγελία σας στην ειδική συσκευασία δώρου.

Φυσικά και γίνεται. Όταν επιλέξετε την επιλογή δώρου – και τα στοιχεία χρέωσης που δηλώσατε, διαφέρουν απο τα στοιχεία αποστολής – η παραγγελία σας θα σταλεί στην διεύθυνση του παραλήπτη, ενώ η απόδειξη της αγοράς θα αποσταλέι στη διεύθυνση χρέωσης.

Δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να προχωρήσετε με την παραγγελία σας ως επισκέπτης. Ωστόσο, εάν επιλέξετε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό και να γίνετε μέλος του BIG LITTLE ONES, θα μπορείτε να:

  • Παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας
  • Διαχειριστείτε τα προσωπικά σας σοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας και του κωδικού πρόσβασης
  • Διαχειριστείτε το βιβλίο διευθύνσεών σας, συμπεριλαμβανομένων των διευθύνσεων χρέωσης και αποστολής.  Μπορείτε να προσθέσετε όσες διευθύνσεις επιθυμείτε και να τις χρησιμοποιήσετε για μελλοντική αναφορά. Την επόμενη φορά που κάνετε μια αγορά, το σύστημα θα επιλέξει αυτόματα τις προεπιλεγμένες διευθύνσεις για χρέωση και αποστολή, έτσι ώστε να μην τα ξαναπερνάτε την επόμενη φορά που θα ψωνίσετε μαζί μας.
  • Δείτε όλες τις παραγγελίες σας που έχουν γίνει ως τώρα, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερειών των παραγγελιών, την διεύθυνση αποστολής, τον τρόπο πληρωμής και την ημερομηνία παραγγελίας.
  • Βρείτε τον αριθμό παρακολούθησης για την παραγγελία σας για να εντοπίσετε την παράδοση μετά την αποστολή της.
  • Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας, τις αποκλειστικές προσφορές μας και παρακολουθείστε τις ενημερώσεις προϊόντων.
  • Παρακολουθήστε την wishlist σας και μοιραστείτε την με τους φίλους σας (ή το προσωπικό σας τζίνι).

Κάντε κλικ στον σύνδεσμο “εγγραφείτε” στην κορυφή της αρχικής σελίδας και συμπληρώστε τo email σας μαζί με έναν κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τις οδηγίες και συμπληρώστε τα στοιχεία που σας ζητούνται.

Μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή σας, θα λάβετε ένα email από εμάς που επιβεβαιώνει την εγγραφή σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό κατά τη διαδικασία πληρωμής (θυμηθείτε να ελέγξετε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, σε περίπτωση που δεν λάβετε το email εγκαίρως)

Μείνετε ψύχραιμοι και ακολουθήστε μερικές πολύ απλές οδηγίες. Απλά πατήστε το “συνδεθείτε” στην κορυφή της αρχικής σελίδας και στη συνέχεια  το “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;”. Τα υπόλοιπα θα εμφανιστούν μαγικά στην οθόνη σας.  

Μόλις ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στο Big Little Ones, και εφόσον μας έχετε δηλώσει τη συναίνεσή σας, θα κρατήσουμε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, για να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα, προσφορές, εκτπώσεις και άλλες αποκλειστικές παροχές. Αν πάντως, οποιαδήποτε στιγμή αποφασίσετε ότι δε θέλετε να λαμβάνετε πια τις ενημερώσεις μας, απλώς πατήστε το Unsubscribe, που θα βρείτε στο κάτω μέρος κάθε newsletter. Εναλλακτικά, μπορείτε να διαχειριστείτε τις συνδρομές σας μέσα από τη σελίδα του λογαριασμού σας, τη οποία βλέπετε στο πάνω δεξιά μέρος κάθε σελίδας.

Απολύτως! Όλα τα προσωπικά δεδομένα που έχετε δώσει στο λογαριασμό του  BIG LITTLE ONES χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στο πλαίσιο των συναλλαγών σας με την εταιρεία BIG LITTLE ONES. Δεν θα παρέχουμε πληροφορίες πελατών σε τρίτους, εκτός από εκείνους που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση των νόμιμων επιχειρηματικών μας σκοπών και θα σας διαβεβαιώσουμε ότι όλες οι πληροφορίες διατηρούνται ιδιωτικές και εμπιστευτικές.

Έχετε το δικαίωμα πρόσβασης, τροποποίησης, διόρθωσης και κατάργησης των δεδομένων οποιαδήποτε στιγμή μέσω του λογαριασμού σας. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε διαβάστε στην Πολιτική Απορρήτου .

Πρόκειται για μια λίστα με προϊόντα που αγαπάτε και  θα θέλατε να επισκεφτείτε ξανά στο μέλλον. Δημιουργήστε μια λίστα “Wishlist” και ίσως ο τυχερός τζίνι σας θα σας παραδώσει την επιθυμία σας! (Η μπορείτε να τα προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον)

Εννοείται – όλοι έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε γνώμη! Επομένως, αν συμβαίνει αυτό, πρέπει να κάνετε τα εξής:

  • Ενημερώστε μας οτι σκοπεύετε να αλλάξετε το προϊόν εντός 14 ημερών από την αποστολή της παράδοσης, μέσω email στο [email protected] . Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο (+30) 2108996210 από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10πμ έως τις 5μμ, εκτός από τις επίσημες αργίες.
  • Ορίστε τον αριθμό της παραγγελίας σας, τα προϊόντα που θέλετε να αλλάξετε και τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να γίνει η αλλαγή, για παράδειγμα, αν επιθυμείτε πίστωση, επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν. Παρακαλέιστε να μας δώσετε τον λόγο για την επιστροφή προκειμένου να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε τις διαδικασίες μας.
  • Θα σας παρέχουμε έναν αριθμό RMA (Εξουσιοδότηση Επιστροφής Προϊόντων)  που επιτρέπει την αλλαγή καθώς και με πλήρεις οδηγίες για το πως θα προχωρήσετε με την διαδικασία.
  • Έχετε 14 μέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας για να επιστρέψετε τα προϊόντα πίσω σε εμάς.
  • Στη συνέχεια, θα λάβετε μέσω email έναν πιστωτικό κώδικα, ο οποίος θα ισχύει για 3 μήνες, ίσο με την αξία του προϊόντος που επιστράφηκε. Ωστόσο, εάν θέλετε να κάνετε αλλαγή το προϊόν με ένα άλλο που έχετε ήδη επιλέξει, ενημερώστε μας σχετικά με το προϊόν που σας ενδιαφέρει μέσω τηλεφώνου ή email, προκειμένου να μπορέσουμε να κρατήσουμε το προϊόν για εσάς.
  • Εκπτώσεις σε OUTLET είναι τελικές, γι αυτό δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές.
  • Επίσης, η κατηγορία “Ταπετσαρίες” είναι προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμη η αλλαγή τους, όπως και γενικότερα τα προϊόντα τα οποία διαμορφώνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας.

Οι BIG LITTLE ONES προσφέρουν δωρεάν αλλαγές στους πελάτες της εντός Ελλάδας!

Ωστόσο, λάβετε υπόψιν ότι αυτή η προσφορά ισχύει μόνο μία φορά ανά παραγγελία. 

Για αλλαγές που ισχύει η υπηρεσία δωρεάν επιστροφής, επικοινωνήστε με τον παροχέα υπηρεσιών ταχυμεταφορών στα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται στο email που λάβατε και φροντίστε να κανονίσετε την ώρα και τον τόπο που σας εξυπηρετεί να γίνει η παραλαβή.

Εάν η παράδοση πραγματοποιήθηκε οπουδήποτε αλλού στον κόσμο θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αλλαγής των προϊόντων σε εμάς.

Σας συμβουλεύουμε, όταν είναι να επιστρέψετε τα προϊόντα στην εταιρεία μας,  να επιστρέψετε τα προϊόντα σε εμάς, με εγγεγραμμένη παράδοση ή ασφάλιση, αν χρειαστεί, την αποζημίωση για τα προϊόντα που ταιρίαζουν με την πραγματική εμπορική τους αξία σε περίπτωση βλάβης ή απώλειας αυτών των προϊόντων κατά τη διάρκεια της διαμετακόμισης.

Σε όλες τις περιπτώσεις συνιστάται ιδιαίτερα να διατηρήσετε κάθε απόδειξη της αλλαγής σας σε περίπτωση μελλοντικής ανάγκης.

Παρόλο που έχουμε μια πολιτική “χωρίς ερωτήσεις”, εάν κάποια προϊόντα υποστούν ζημιά κατα τη διάρκεια της διαδικασίας, δεν θα δεχτούμε την τυχόν αλλαγή. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συσκευάσει και ασφαλίσει το προϊόν πριν μας το στείλετε πίσω.

Συνιστούμε να εξασφαλίσετε ότι τα ρούχα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες κατα τη παράδοση, βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε αφαιρέσει τις ετικέτες και δεν έχετε καταστρέψει οποιαδήποτε αρχική συσκευασία.

Μόλις λάβουμε τα προϊόντα που επιθυμείτε να γίνει η αλλαγή, θα σας στείλουμε ένα άλλο email που θα επιβεβαιώνει την παραλαβή τους και την καλή τους κατάσταση. Αφότου λάβουμε την έγκρισή σας, θα προχωρήσουμε σε έναν κωδικό αλλαγής ή πίστωσης που θα ισχύει για 3 μήνες ίσο με την αξία του προϊόντως που αλλάξατε.

Πιστεύουμε ότι η διάρκεια των 14 ημερών είναι αρκετή για να αποφασίσετε αν θα διατηρήσετε ή  όχι τα προϊόντα που έχετε λάβει – έτσι θα περιμένουμε το email σας που θα ενημερώνει για την πρόθεσή σας να κάνετε την αλλαγή σας εντος 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Μόλις σας παράσχουμε έναν αριθμό εξουσιοδότησης επιστροφής προϊόντων (RMA), θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν το συντομότερο δυνατόν και εντός μέγιστης καθυστέρησης 14 ημερών.

Μπορούμε να το διορθώσουμε. Κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε τα προϊόντα που λαμβάνετε να είναι σε άριστη κατάσταση. Ωστόσο, σε περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που λάβατε είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό, παρακαλείσθε να μας ενημερώσετε εντός δύο ημερών μέσω, email στο [email protected] , ή με ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας ή τηλεφωνικά. Για να γίνει αποδεκτή η αλλαγή πρέπει να ακολουθήσετε την διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω.

Μετά την παραλαβή της επιστροφής, το επιστρεφόμενο προϊόν θα εξεταστεί πλήρως και θα ενημερωθείτε μέσω email σχετικά με το αν έχετε δικαίωμα για αντικατάσταση (αν υπάρχει) ή επιστροφή χρημάτων. Το ποσό που θα πληρωθεί θα επιστραφεί στη πιστωτική σας κάρτα ή στον τραπεζικό σας λογαριασμό σύμφωνα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής. Εναλλακτικά, εάν επιθυμείτε, μπορούμε να σας στείλουμε ένα πιστωτικό κουπόνι ίσο με την αξία του επιστραφόμενου προϊόντος, που ισχύει για 3 μήνες.

Τα προϊόντα που εκ των υστέρων έχουν υποστεί φθορά δεν μπορούμε να τα δεχτούμε ως ελαττωματικά.

Όπου είναι δυνατόν, τα αντικείμενα θα αντικατασταθούν με το ίδιο προϊόν, με το ίδιο μέγεθος και χρώμα, ανάλογα με την διαθεσιμότητα. Διαφορετικά, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα, η επιστροφή χρημάτων θα πιστωθεί στην πιστωτική κάρτα του αρχικού αγοραστή μέσω της ALPHA BANK.

Σε περίπτωση αντικαταβολής, θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριαμό στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή.

Σε περίπτωση πληρωμής μέσω τραπεζικής μεταφοράς, τα χρήματα θα κατατεθούν στον τραπεζικό λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της πληρωμής.

Βεβαίως, εφόσον επιστραφεί εντός των 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής και το προϊόν και η συσκευασία του είναι άθικτα και έχετε την απόδειξη αγοράς. Αν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν σας στο SHOWROOM μας, μπορείτε να λάβετε ένα πιστωτικό κουπόνι που εξοφλείτε εντός ενός μηνός, είτε να αντικαταστήσετε αμέσως το προϊόν με κάποιο άλλο. Το SHOWROOOM μας βρίσκεται στο Πάνο 7, Βάρη 16672, Αθήνα.

Φυσικά μπορείτε να ζητήσετε ανταλλαγή, εφόσον πληρούνται οι όροι επιστροφής. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην Πολιτική Αλλαγών εδώ.

Τα είδη στην λίστα των ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ μπορούν να επιστραφούν με βάση την Πολιτική Αλλαγών μας και μπορούν να αντικαθίστανται μόνο με άλλα είδη που αναβρίσκονται στις ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ. Τα προϊόντα της κατηγορίας OUTLET είναι τελικά και συνεπώς δεν μπορούν να αντικαθιστούν.

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την παραλάβετε, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected], ή μέσα από την ηλεκτρονική φόρμα μας ή τηλεφωνικά στο (+30) 2108996210, το συντομότερο δυνατό, προκειμένου να προχωρήσει η ακύρωση της παραγγελίας σας πριν την αποστολή της.

Μόλις λάβετε το μήνυμά σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης για την ακύρωση της παραγγελίας σας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούμε μέσα σε λίγες ώρες, εκτός αν λάβετε το μήνυμα ότι η παραγγελία σας ακυρώνεται, η παραγγελία σας μπορεί ακόμα να αποσταλεί στο πλαίσιο της διαδικασίας προετοιμασίας της παραγγελίας.

Λάβετε υπόψην ότι δεν είναι δυνατή η ακύρωση μιας παραγγελίας μόλις το πακέτο φύγει από την αποθήκη μας και βρεθεί σε διαμετακόμιση, το δέμα θα σας παραδοθεί. Αφού το λάβετε, θα πρέπει να υποβάλετε αίτηση για αλλαγή.

BIG LITTLE ONES
ΠΑΝΟΣ 7,
ΒΑΡΗ 16672,
ΑΘΗΝΑ ΕΛΛΑΔΑ
(+30)2108996210

Εάν λάβετε το δώρο σας και δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε για ένα άλλο ή περισσότερα προϊόντα της ίδιας αξίας ή μεγαλύτερης. Λάβετε υπόψη ότι τα προϊόντα όπως, της κατηγορίας OUTLET, της ταπετσαρίας και προϊόντα τα οποία είναι προσαρμοσμένα σε δικές σας διαστάσεις δεν μπορούν να επιστραφούν ή να γίνουν αλλαγές.

Αν είστε εντός Αθηνών, μπορείτε  να κανετε την αλλαγή στο SHOWROOM των BIG LITTLE ONES. Μπορείτε να μας βρείτε στο Πάνος 7, Βάρη 16672, Αθήνα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2108996210 για να κανονίσετε μια επίσκεψη. Θα θέλαμε πολύ να σας γνωρίσουμε!! Διαφορετικά, μπορείτε να στείλετε το δέμα με courier.

Για πελάτες εκτός Aθηνών, παρακαλούμε στείλτε μας ένα email στο [email protected] ή [email protected] ή καλέστε μας στο (+30) 2108996210, για να σας εξυπηρετήσουμε.

Τα δώρα δεν επιτρέπουν επιστροφή χρημάτων.

Για αλλαγές δώρων πρέπει να ακολουθείται η ίδια διαδικασία και να ισχύουν οι ίδιες προθεσμίες όπως περιγράφεται στην Πολιτική Αλλαγών.

Οι BIG LITTLE ONES κάνουν αποστολή ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Είμαστε πολύ χαρούμενοι να προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ στους πελάτες μας!
Δωρεάν μεταφορά στην Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 100 ευρώ.

Στόχος μας είναι να είμαστε 24 ώρες στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε παραγγελία. Παρέχουμε ς υπηρεσίες παράδοσης για όλες τις παραγγελίες μας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των ΗΠΑ.

Ελλάδα – εντός Αττικής την επόμενη μέρα 3 ευρώ και για την υπόλοιπη Ελλάδα 1-2 εργάσιμες 4 ευρώ
Ευρώπη – 1-3 εργάσιμες (μέσω DHL) 40 ευρώ
Αμερική – 2-4 Εργάσιμες ( μέσω DHL) 50 ευρώ

 

*Οι ογκώδης παραγγελίες ή άνω των 2 κιλών δεν υπόκεινται στις παραπάνω χρεώσεις. Σε αυτή τη περίπτωση θα ειδοποιηθείτε όταν προσθέσετε το προϊόν στο καλάθι σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε μαζί τον καλύτερο τρόπο παράδοσης για εσάς.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ/ ΔΙΑΒΑΣΤΕ

  1. ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ισχύει για δέματα μέχρι 2 κιλά. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να συζητήσουμε άλλους τρόπους αποστολής.

Σας παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι δεν κάνουμε ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΘΥΡΙΔΕΣ. Αν συμβαίνει αυτό στην περίπτωσή σας, επικοινωνήστε μαζί μας πριν κάνετε την παραγγελία σας.

ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

    1. Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης ισχύουν ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ και είναι απλώς μια εκτίμηση που δόθηκε απο τις εταιρείες παράδοσης. Δεν ευθυνόμαστε για οποιαδήποτε τυχόν καθυστέρηση κατα τη διάρκεια της διαμετακόμισης που μπορεί να προκλιθεί εξαιτίας συνθηκών πέραν του ελέγχου μας, όπως για παράδειγμα ειναι οι καιρικές συνθήκες, οι λάθος διευθύνσεις, οι απεργίες κλπ. Μην διστάσετε να έρθετε σε επαφή για να σας βοηθήσουμε να εντοπίσετε το δέμα σας.

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

    1. Για ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, οι χρόνοι διαμετακόμισης ενδέχεται να διαφέρουν σημαντικά λόγω διαφορετικών τελωνειακών ρυθμίσεων και επομένως η παράδοση μπορεί να διαρκέσει έως και 3-4 εβδομάδες. Δεν είμαστε σε καμία περίπτωση υπεύθυνοι για τέτοιες καθυστερήσεις και δεν έχουμε τον έλεγχο για τυχόν τέτοιες καθυστερήσεις. Λάβετε υπόψη αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις πριν κάνετε την παραγγελία σας.

ΦΟΡΟΙ

    1. Όλες οι τιμές που παρατίθενται στην ιστοσελίδα μας είναι τελικές και περιλαμβάνουν το ΦΠΑ. Για τις παραδόσεις εντός της ΕΕ δεν θα επιβληθούν πρόσθετοι φόροι. Για τις παραδόσεις εκτός ΕΕ μπορεί να ζητηθεί η καταβολή τελωνειακών φόρων. Η BIG LITTLE ONES δεν ελέγχει αυτές τις χρεώσεις και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν τέτοια επιπλέον έξοδα. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το τοπικό τελωνείο.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

    1. Παρακαλώ έχετε υπόψη σας ότι όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μόλις η πληρωμή έχει επαληθευτεί από την τράπεζά μας.

Οι ώρες μεταφοράς δεν περιλαμβάνουν τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.

Παρακαλείσθε να κάνετε διπλό έλεγχο στις πληροφορίες που μας παρέχετε, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης αποστολής, για να αποφύγετε καθυστερήσεις στην παράδοση. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για την απώλεια παραγγελιών  λόγω λανθασμένης διεύθυνσης. Αν νομίζετε ότι η διεύθυνση παράδοσης που δώσατε είναι λανθασμένη, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο. Η αποστολή μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει περισσότερο από 1-2 ημέρες λόγω:

  • ελέγχους πιστωτικών καρτών/ ή εξουσιοδότηση πληρωμής.
  • Επαλήθευση τραπεζικής μεταφοράς σε περίπτωση πληρωμής μέσω τραπεζικής μεταφοράς.
  • Εξατομικευμένα προϊόντα
  • Απρόβλεπτες περιστάσεις
  • Λάθος διεύθυνση
  • Προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα

Για τα προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, οι χρόνοι διαθεσιμότητας αναφέρονται στην σελίδα κάθε προϊόντος. Εάν η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, θα αποστείλουμε την παραγγελία μόλις λάβουμε το σύνολο των προϊόντων που αποτελούν την παραγγελία σας. Εάν επιθυμείτε να λάβετε τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα πιο γρήγορα, σας συνιστούμε να απομονώσετε αυτά τα προϊόντα σε ξεχωριστή παραγγελία.

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ //

  1. Αφού αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail με τον αριθμό παρακολούθησης, την εταιρεία παράδοσης και τον σύνδεσμο που θα χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση της παραγγελίας σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα τους και να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό παρακολούθησης για τον εντοπισμό του πακέτου σας.

ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ //

  1. Όλες οι συσκευασίες είναι ασφαλισμένες από τη στιγμή που εγκαταλείπουν τις εγκαταστάσεις μας μέχρι να επιβεβαιωθεί η παράδοσή τους. Ως εκ τούτου, παρακαλείσθε να ελέγξετε την κατάσταση του δέματος πριν υπογράψετε την απόδειξη παραλαβής του μεταφορέα. Αν ο παραλήπτης είναι διαφορετικό άτομο, η υπογραφή του ατόμου θεωρείται η παραλαβή της παράδοσης. Στην πολύ σπάνια και ατυχή περίπτωση, όπου μια παράδοση δεν φτάσει ποτέ σε εσάς, θα διαχειριστούμε την κατάσταση το συντομότερο δυνατό για να καθορίσουμε τον τόπο της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση απώλειας του δέματος, θα σας επιστραφούν τα χρήματα αφού πρώτα έχουν ληφθεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για να δικαιολογηθεί η συγκεκριμένη απώλεια.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

  1. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνηση μέσω email στο [email protected] ή μεσω της ηλεκρονικής μας φόρμας που θα βρείτε στο “ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ” στο τέλος κάθε σελίδας μας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 2108996210 Δευτέρα με Παρασκευή, 10πμ – 5μμ.