ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

1.1. Οι ακόλουθοι όροι και προϋποθέσεις πωλήσεων («Όροι και Προϋποθέσεις») ισχύουν για την προσφορά και πώληση προϊόντων μέσω της ιστοσελίδας μας www.biglittleones.gr (η «Ιστοσελίδα»).
1.2. Για να μπορούν να αγοράσουν προϊόντα μέσω της Ιστοσελίδας μας οι πελάτες πρέπει: (α) να είναι τουλάχιστον 18 ετών ή, εάν είναι ανήλικοι, να έχουν τη δέουσα συγκατάθεση των γονέων τους, και (β) να είναι καταναλωτές, δηλαδή φυσικά πρόσωπα τα οποία ενεργούν για άλλους σκοπούς, εκτός της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής τους δραστηριότητας.
1.3. Η παρούσα σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό δίκαιο.
1.4. Παρακαλείστε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρόντες όρους πριν υποβάλετε την παραγγελία σας. Οι όροι αυτοί σας ενημερώνουν ως προς το ποιοι είμαστε, με ποιον τρόπο θα σας παρέχουμε προϊόντα, με ποιον τρόπο μπορούμε και εμείς και εσείς να αλλάξουμε ή να τερματίσουμε τη σύμβαση, τι μπορεί να γίνει σε περίπτωση προβλήματος και σας παρέχουν και άλλες σημαντικές πληροφορίες. Εάν πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο λάθος στους παρόντες όρους [ή επιθυμείτε να γίνουν αλλαγές], παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να τους συζητήσουμε.

2. ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

2.1. Είμαστε η «BIG LITTLE ONES ΙΚΕ – ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΣΠΙΤΙΟΥ», Ελληνική εταιρεία, με έδρα επί της οδού Πανός, αρ. 7, στη Βάρη, στην Αθήνα, με ΑΦΜ 800923670 και αρ. Γ.Ε.ΜΗ 145028401000  .
2.2. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνώντας στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό 210 8996210, μέσω μέιλ στη διεύθυνση [email protected] είτε γράφοντάς μας στη διεύθυνση Πανός 7, Βάρη 16672, Αθήνα.

3. ΠΡΟΙΟΝΤΑ

3.1. Πληροφορίες για τα προϊόντα μπορείτε να βρείτε στην Ιστοσελίδα, και παρέχονται σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο.
3.2. Θα φροντίσουμε ώστε όλες οι λεπτομέρειες, οι περιγραφές, τα χρώματα, οι εικόνες των προϊόντων που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα να είναι ορθές από τη στιγμή που θα εισάγονται οι πληροφορίες στο σύστημα. Ωστόσο, στο βαθμό που μας επιτρέπεται από το εφαρμοστέο δίκαιο, δεν εγγυόμαστε ότι οι εν λόγω λεπτομέρειες, περιγραφές, εικόνες των προϊόντων είναι ακριβείς, πλήρεις, αξιόπιστες, επικαιροποιημένες και χωρίς λάθη.
3.3. Τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της Ιστοσελίδας μας προορίζονται μόνο για προσωπική χρήση. Οι πελάτες δεν μπορούν να πωλήσουν ή μεταπωλήσουν τα προϊόντα αυτά. Διατηρούμε το δικαίωμα, κατά τη διακριτική μας ευχέρεια, μετά από σχετική ειδοποίηση, να ακυρώσουμε ή να μειώσουμε την ποσότητα κάποιου από τα παρεχόμενα στον πελάτη προϊόντα που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την παραβίαση των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων.

4. ΤΙΜΕΣ

4.1. Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται για τα προϊόντα που καθίστανται διαθέσιμα μέσω της Ιστοσελίδας μας περιλαμβάνουν τον τρέχοντα ΦΠΑ και εμφανίζονται σε ευρώ. Εάν το ποσοστό του ΦΠΑ αλλάξει κάποια στιγμή από την ημερομηνία παραγγελίας μέχρι την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος σε εσάς, θα προσαρμόσουμε το ποσοστό του ΦΠΑ που θα πληρώσετε, εκτός από την περίπτωση που έχετε ήδη αποδώσει το πλήρες αντίτιμο για το προϊόν πριν από αυτή την αλλαγή στο ποσοστό του ΦΠΑ. Χρέωση μεταφορικών θα προστίθεται στην τιμή των προϊόντων και θα εμφανίζεται χωριστά στη φόρμα παραγγελίας. Για περαιτέρω πληροφορίες, παρακαλείστε να διαβάσετε την ενότητα «Παράδοση Παραγγελιών» στην Ιστοσελίδα μας.

4.2. Για παραδόσεις εντός της ΕΕ δεν ισχύουν επιπλέον τέλη ή φόροι. Για παραδόσεις εκτός ΕΕ, μπορεί να ζητηθεί να αποδοθούν επιπλέον τέλη ή φόροι για τον εκτελωνισμό. Η Big Little Ones δεν μπορεί να ελέγξει αυτές τις χρεώσεις ούτε μπορεί να καταστεί υπεύθυνη για αυτές.
4.3. Ελέγχουμε τακτικά ότι όλες οι τιμές που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα είναι σωστές, ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι δε θα υπάρξουν λάθη. Σε περίπτωση που εντοπίσει πελάτης ένα προφανές λάθος στην τιμολόγηση κάποιου προϊόντος, θα του δώσουμε τη δυνατότητα να αγοράσει το προϊόν στη σωστή τιμή ή να ακυρώσει την παραγγελία.

5. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

5.1. Ο πελάτης θα καθοδηγείται στη διαδικασία τοποθέτησης παραγγελίας από μια σειρά απλών οδηγιών στην Ιστοσελίδα.
5.2. Για την τοποθέτηση παραγγελίας, ο πελάτης πρέπει να επιλέξει το απαιτούμενο μέγεθος (όπου αυτό χρειάζεται) και την ποσότητα προϊόντων που επιθυμεί να αγοράσει.
5.3. Ο πελάτης πρέπει να κλικάρει «Προσθήκη στο καλάθι» ώστε να τοποθετήσει το προϊόν στην επιλεχθείσα ποσότητα στο καλάθι αγορών. Οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια των αγορών, ο πελάτης μπορεί να ελέγξει τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κλικάροντας στο «Καλάθι Αγορών» στο επάνω δεξιά μέρος της σελίδας.
5.4. Ο πελάτης πρέπει να κλικάρει το κουμπί «Ολοκλήρωση παραγγελίας» και να ακολουθήσει τις οδηγίες που θα εμφανιστούν στην οθόνη ώστε να ολοκληρωθεί η παραγγελία του. Ο πελάτης μπορεί πάντα να διορθώσει τυχόν λάθη σε δεδομένα που έχει εισάγει, να αλλάξει τα περιεχόμενα του καλαθιού αγορών, προσθέτοντας ή αφαιρώντας ένα ή περισσότερα προϊόντα από το καλάθι αγορών, ή να ακυρώσει όλη την παραγγελία του κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας πριν αποστείλει την παραγγελία του. Υποβάλλοντας την παραγγελία του, ο πελάτης αναγνωρίζει και δηλώνει ότι έχει διαβάσει όλες τις παρεχόμενες πληροφορίες κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και αποδέχεται πλήρως τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
5.5. Μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο πελάτης θα λάβει σύντομα ένα μέιλ επιβεβαίωσης της λήψης της παραγγελίας.
5.6. Εάν δε λάβει το επιβεβαιωτικό μέιλ για την παραγγελία του εντός 24 ωρών από τη στιγμή που ολοκλήρωσε τη σχετική παραγγελία, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας στο 210 8996210 για να τον βοηθήσουμε είτε να στείλει ένα μέιλ στη διεύθυνση [email protected].
5.7. Δεν επιτρέπεται προσθήκη επιπλέον προϊόντων σε ολοκληρωμένη παραγγελία. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αγοράσει επιπλέον προϊόντα, θα πρέπει να κάνει νέα παραγγελία.
5.8. Εάν οι πελάτες έχουν απορίες ή ανησυχίες κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας είτε επιθυμούν να κάνουν κάποια ερώτηση για παραγγελία που έχουν ήδη κάνει, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας στο 210 8996210 ή μέσω μέιλ στην ακόλουθη διεύθυνση: [email protected]. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση, οι πελάτες καλούνται να έχουν διαθέσιμο τον αριθμό παραγγελίας τους.

6. ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΔΩΡΟΥ

6.1. Πάντοτε φροντίζουμε ιδιαιτέρως τις παραγγελίες. Θα χαρούμε να φτιάξουμε μια όμορφη συσκευασία δώρου. Θα παρέχουμε την Υπηρεσία Συσκευασίας Δώρου μετά από πληρωμή από τους πελάτες του επιπλέον αντιτίμου όπως αυτό εμφανίζεται στην Ιστοσελίδα.
6.2. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να συσκευαστεί η παραγγελία του ως δώρο, θα πρέπει απλώς να κλικάρει την επιλογή «Συσκευασία Δώρου» κατά την «Ολοκλήρωση της Παραγγελίας».
6.3. Σε περίπτωση που το αίτημα «Συσκευασίας Δώρου» περιλαμβάνει περισσότερα από ένα προϊόντα, θα φτιάξουμε ένα πακέτο δώρου για όλα.

7. ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

7.1. Για την εξαργύρωση κωδικού προσφοράς, οι πελάτες πρέπει να εισάγουν τον κωδικό τους στο κουτί «κωδικός προσφοράς» κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας στην Ιστοσελίδα. Οι κωδικοί προσφοράς κάνουν διάκριση πεζών-κεφαλαίων και θα πρέπει να εισάγονται ακριβώς όπως εμφανίζονται.
7.2. Όταν γίνεται δεκτός ένας κωδικός προσφοράς, η προσφορά θα εμφανίζεται στον «Έλεγχο Παραγγελίας».
7.3. Ένας κωδικός προσφοράς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά παραγγελία.

8. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

8.1. Οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν για τα προϊόντα μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής/Προπληρωμένης κάρτας ή μέσω PayPal. Οι αποδεκτοί τύποι καρτών είναι: American Express, Diners, Visa, MasterCard και Maestro.
8.2. Όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους επαλήθευσης και εξουσιοδότησης από τον εκδότη της πιστωτικής κάρτας. Εάν ο εκδότης της πιστωτικής κάρτας του πελάτη αρνηθεί ή δεν εξουσιοδοτήσει, για οποιονδήποτε λόγο, την πληρωμή σε εμάς, είτε πριν είτε μετά από κάποια πληρωμή, δε θα είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση της παραγγελίας.

9. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

9.1. Για τυχόν πληροφορίες για την παραγγελία τους/παράδοσή της, οι πελάτες μπορούν να μας τηλεφωνήσουν στο 210 8996210 ή να μας στείλουν μέιλ στην ακόλουθη διεύθυνση: [email protected].
9.2. Οι πελάτες που έχουν Λογαριασμό στην Ιστοσελίδα μας, μπορούν να ελέγχουν την κατάσταση των παραγγελιών τους μπαίνοντας στη σελίδα «Κατάσταση Παραγγελίας» στην περιοχή «Ο Λογαριασμός μου». Αυτός είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να παίρνει ο πελάτης τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τις παραγγελίες του.
9.3. Όταν ο πελάτης κλικάρει στη σελίδα «Κατάσταση Παραγγελίας», θα παροτρύνεται να συνδεθεί με το μέιλ και τον κωδικό του. Μια σελίδα περίληψης της παραγγελίας θα παρέχει στον πελάτη λεπτομερείς πληροφορίες για τις τρέχουσες και προηγούμενες παραγγελίες του. Αφού αποσταλεί μια παραγγελία, θα εμφανίζεται ο σχετικός αριθμός παρακολούθησης, εάν αυτός είναι διαθέσιμος. Οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικές με την παρακολούθηση της παραγγελίας τους.
9.4. Περιστασιακά, παραγγελίες ή μέρη κάποιας παραγγελίας ακυρώνονται από το σύστημά μας για διάφορους λόγους. Ενδεικτικά, κάποιοι λόγοι μπορεί να είναι:
Μη διαθεσιμότητα προϊόντων
Μη δυνατότητα επεξεργασίας των πληροφοριών πληρωμής
Αδυναμία παράδοσης στην παρεχόμενη διεύθυνση
Τοποθέτηση της ίδιας παραγγελίας δυο φορές

10. ΠΑΡΑΔΟΣΗ

10.1. Οι παραγγελίες υφίστανται επεξεργασία και παραδίδονται μόνο σε εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός αργιών). Οι παραγγελίες που γίνονται Σάββατο και Κυριακή θα υφίστανται επεξεργασία την επόμενη εργάσιμη. Γενικά, τα προϊόντα πρόκειται να αποσταλούν εντός 2-3  ημερών από την ημέρα παραλαβής μιας παραγγελίας, με εξαίρεση την περίπτωση παρεμπόδισης μιας αποστολής προς τον πελάτη λόγω γεγονότων ανωτέρας βίας και προσωποποιημένων προϊόντων π.χ. ταπετσαρίες που μπορεί να αποσταλούν σε 4-5 εργάσιμες ημέρες.
10.2. Δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε παραγγελίες προς ταχυδρομική θυρίδα. Εάν κάποια παραγγελία δεν παραδίδεται λόγω δικής σας αμέλειας (π.χ. δε μας δώσετε πρόσβαση στην ιδιοκτησία σας), κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε επιπλέον χρεώσεις εις βάρος σας από εμάς. Εάν, παρά τις εύλογες προσπάθειές μας, δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας ή να προγραμματίσουμε άλλη ημερομηνία παράδοσης, μπορεί να τερματίσουμε τη σύμβαση.
10.3. Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη και εμφανίζονται ξεχωριστά στη φόρμα παραγγελίας και στο δελτίο παράδοσης. Δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών για αγορές που ξεπερνούν τα ποσά που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα.

10.4. Θα σταλεί μέιλ στη διεύθυνση μέιλ που έχει δώσει ο πελάτης, τη στιγμή που αποσταλεί η παραγγελία, με το σχετικό αριθμό παρακολούθησης, την εταιρεία παράδοσης και το σχετικό σύνδεσμο που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση της παράδοσης της παραγγελίας.

11. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

11.1. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες τα καλύτερα διαθέσιμα προϊόντα. Ωστόσο, εάν ο πελάτης αισθάνεται ότι τα προϊόντα που παρέλαβε από εμάς δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να επιστρέψει τα προϊόντα, χωρίς να προσδιορίσει το λόγο, εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε τα προϊόντα. Έχετε υπόψη ότι οι Ταπετσαρίες και τα προσωποποιημένα προϊόντα, δηλαδή προϊόντα που έχουν φτιαχτεί βάσει των δικών σας προδιαγραφών, είναι προϊόντα που δεν επιδέχονται επιστροφής. Το ίδιο ισχύει και για τις πωλήσεις εκπτωτικών προϊόντων outlet, που είναι οριστικές και τα σχετικά προϊόντα δεν επιστρέφονται.
11.2. Πριν επιστρέψετε το προϊόν/τα προϊόντα, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 8996210 (Δευτέρα – Παρασκευή, εκτός αργιών, 9π.μ. – 5μ.μ.) ή μέσω μέιλ στο [email protected], προκειμένου να προσδιορίσετε τον αριθμό παραγγελίας, τα προς επιστροφή προϊόντα, το λόγο της επιστροφής, τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να χειριστούμε την επιστροφή, δηλαδή ως πίστωση στο κατάστημα, ως επιστροφή χρημάτων ή ως ανταλλαγή.
11.3. Έπειτα, θα σας δοθεί ένας κωδικός επιστροφής (RMA) μαζί με πλήρεις οδηγίες σχετικά με το πώς να προχωρήσετε την επιστροφή.
11.4. Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που πήρε στα χέρια του τα προϊόντα. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση («σαν καινούρια») στην οποία είχαν παραδοθεί στον πελάτη, ο οποίος πρέπει να εξασφαλίσει ότι τα προϊόντα δεν είναι φθαρμένα, αλλοιωμένα ή χρησιμοποιημένα, έχουν συνημμένα όλα τα ταμπελάκια τους και βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.

11.5. Παρέχουμε δωρεάν επιστροφές για τους πελάτες μας στην Ελλάδα. Αυτή η προσφορά ισχύει μόνο μια φορά ανά παραγγελία. Για επιστροφές που επιδέχονται υπηρεσίας δωρεάν επιστροφής, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρεία ταχυμεταφορών που αναφέρεται στις πληροφορίες επικοινωνίας στο μέιλ που έλαβε και να κανονίσει να το παραλάβει η εταιρεία σε κοινά συμφωνημένο χρόνο και μέρος. Εάν η παράδοση έγινε εκτός Ελλάδος, ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρυνθεί με το κόστος επιστροφής στην εξής διεύθυνση: BIG LITTLE ONES, Πανός 7, Βάρη 16672, Αθήνα, Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να επιστρέψουμε τυχόν επιπλέον μεταφορικά εάν ο πελάτης είχε ρητά επιλέξει έναν τρόπο αποστολής που δεν ήταν ο πιο οικονομικός τρόπος που παρέχουμε (και που εμφανίζεται στην Ιστοσελίδα μας). Εναλλακτικά, ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα στο κατάστημά μας επί της οδού Πανός, αρ. 7, Βάρη 16672, Αθήνα, όπου μπορεί είτε να λάβει πιστωτικό κουπόνι εξαργυρώσιμο εντός 3 μηνών ή να ανταλλάξει αμέσως τα προϊόντα με άλλα.

11.06. Συνιστάται το πακέτο με τα επιστρεφόμενα προϊόντα να αποστέλλεται συστημένο (με την υπηρεσία που απαιτεί υπογραφή κατά την παραλαβή). Δεν ευθυνόμαστε για επιστρεφόμενα προϊόντα τα οποία μπορεί να χαθούν κατά τη μεταφορά. Ανεξαρτήτως του τρόπου επιστροφής των προϊόντων, οι πελάτες παρακαλούνται να κρατήσουν το αποδεικτικό αποστολής (π.χ. την απόδειξη της εταιρείας ταχυμεταφορών) ώστε να μπορούν να αποδείξουν ότι επέστρεψαν τα προϊόντα σε περίπτωση που δεν τα λάβουμε.
11.7. Όταν παραληφθεί, ελεγχθεί και γίνει δεκτή η επιστροφή, θα αποσταλεί επιβεβαιωτικό μέιλ. Ανάλογα με το αίτημα του πελάτη, θα προβούμε στη συνέχεια είτε στην ανταλλαγή που έχει ζητήσει, είτε στην επιστροφή χρημάτων ή την έκδοση πιστωτικού κωδικού στο κατάστημα, που να ισοδυναμεί με την αξία των επιστραφέντων προϊόντων και να έχει τρίμηνη ισχύ. Οι επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο με τον αρχικό τρόπο πληρωμής. Έχετε υπόψη ότι τα ποσά από επιστροφές χρημάτων μπορεί να πάρουν χρόνο να εμφανιστούν στο λογαριασμό σας ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας ή τον πάροχο της πιστωτικής σας κάρτας. Ειδικά στην περίπτωση παραγγελιών που πληρώθηκαν με αντικαταβολή, ο πελάτης θα πρέπει να μας δώσει έναν αριθμό λογαριασμού προκειμένου να καταθέσουμε το αντίστοιχο ποσό.

  1. ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

12.1. Τα προϊόντα χαρακτηρίζονται ως ελαττωματικά εάν δεν είναι ικανοποιητικής ποιότητας, δεν είναι κατάλληλα για το σκοπό για τον οποίο προορίζονται ή δεν είναι σύμφωνα με την περιγραφή τους. Έχετε υπόψη ότι προϊόντα που έχουν χαλάσει λόγω φυσικής φθοράς και τριβής, λόγω ατυχήματος ή κακής χρήσης, δε θα θεωρούνται ελαττωματικά. Σε περίπτωση ελαττώματος στο αγορασθέν προϊόν, ο πελάτης παρακαλείται να μας ενημερώσει εντός δυο ημερών μέσω μέιλ στο returns@biglittleones.gr, μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας ή μέσω τηλεφώνου στο 210 8996210. Πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία Επιστροφών που περιγράφεται ανωτέρω στις ενότητες 11.2 και 11.3. Αφού παραληφθεί και γίνει δεκτή η επιστροφή, μπορεί να προγραμματιστεί αντικατάσταση, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, ή επιστροφή χρημάτων, η οποία θα γίνει με βάση τον αρχικό τρόπο πληρωμής. Εναλλακτικά, εάν το επιθυμεί ο πελάτης, μπορεί να εκδοθεί πιστωτικό κουπόνι, ισοδύναμο με την αξία των επιστραφέντων προϊόντων και με τρίμηνη ισχύ.

  1. ΑΛΛΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

13.1. Μπορούμε να μεταβιβάσουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από τους παρόντες όρους σε κάποιον άλλο οργανισμό. Σε κάθε περίπτωση, θα σας ενημερώσουμε γραπτώς εάν συμβεί κάτι τέτοιο και θα εξασφαλίσουμε η μεταβίβαση αυτή να μην επηρεάσει τα δικαιώματά σας βάσει της παρούσας σύμβασης.
13.2. Μπορείτε να μεταβιβάσετε τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις σας που προκύπτουν από τους παρόντες όρους σε άλλο άτομο μόνο εάν συμφωνήσουμε γραπτώς.
13.3. Η παρούσα σύμβαση συνάπτεται ανάμεσα σε εσάς κι εμάς. Κανένας άλλος δεν έχει δικαίωμα να εφαρμόσει οποιονδήποτε όρο της. Κανένας μας δε χρειάζεται τη συναίνεση οποιουδήποτε άλλου για τον τερματισμό της σύμβασης ή την πραγματοποίηση αλλαγών στους όρους της.
13.4. Κάθε μια παράγραφος των όρων αυτών λειτουργεί χωριστά. Εάν κάποιο δικαστήριο ή σχετική αρχή αποφασίσει ότι κάποια από αυτές τις παραγράφους είναι παράνομη, οι υπόλοιπες παράγραφοι θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και θα παράγουν αποτελέσματα.
13.5. Η προστασία που παρέχεται από τους νόμους σχετικά με εξ αποστάσεως συμβάσεις, καθώς και οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις, αφορούν μόνο συμβάσεις με καταναλωτές (δηλαδή φυσικά πρόσωπα που ενεργούν για προσωπικούς σκοπούς, εκτός της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής τους ιδιότητας).

14. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

14.1. Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις, καθώς και η ιστοσελίδα, διέπονται από το Ελληνικό και το Ευρωπαϊκό δίκαιο και πρέπει να ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό και το Ευρωπαϊκό δίκαιο. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να επισκεφθεί την ιστοσελίδα από άλλη χώρα, θα είναι υπεύθυνος να συμμορφωθεί με τους νόμους της χώρας εκείνης.
14.2. Τυχόν διαφορές που μπορεί να προκύψουν από ή σε σχέση με την ερμηνεία, ισχύ ή εκτέλεση των Όρων και Προϋποθέσεων θα υπόκεινται στην υποχρεωτική δικαιοδοσία των αρμόδιων δικαστηρίων της Αθήνας στην Ελλάδα.
14.3. Σε περίπτωση που έχετε κάποιο παράπονο από την αγορά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό υπ’ αρ. 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, μπορείτε επίσης να αναφέρετε τυχόν διαφορές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία είναι διαθέσιμη στον παρακάτω σύνδεσμο:
HTTPS://WEBGATE.EC.EUROPA.EU/ODR/MAIN/INDEX.CFM?EVENT=MAIN.HOME.CHOOSELANGUAGE
Παρομοίως, μπορείτε να αναφέρετε τυχόν διαφορές σχετικές με την αγορά σας στον παρακάτω φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών:

Συνήγορος του Καταναλωτή
Λεωφόρος Αλεξάνδρας 144, Αθήνα 11471
Email: [email protected]
Ιστοσελίδα: http://www.synigoroskatanaloti.gr
Τηλέφωνο: 2106460862